söndag 11 november 2012

Veckans träning, dagens kalorier


Detta var min veckoplan:               Hur gick det då!?        
M: Spinning                                       Check!
T:  Pump                                              x
O: Spinning                                       Check!
T: Spinning                                        Check!
F: Shape                                              Spinning
L:  -                                                       - 
S: Spinning                                         Spinning och pump

Klart godkänt ger jag mig själv!:) Skulle fått in ett styrketräningspass till egentligen men det har inte riktigt passat i min planering. I morse sa jag ju att jag skulle träna spinning x 2 idag, men så kom jag på mig själv med att jag saknar styrketräning denna vecka, så jag bytte ett pass mot pump som ni ser. 

Träningsplan v 46: 
M: Spinning
T: -
O: Spinning
T: Spinning 
F: Spinning
L: -
S: Spinning, löpning, pump- beroende på vad jag känner för!

Hmm, jag ska verkligen försöka byta ut något spinningpass mot någon form av styrketräning. Kommande vecka har jag verkligen mycket att göra så dessa är de enda pass jag kan gå på för tillfället. Men det kommer säkert att ändras under veckan. Se det som en arbetsplan helt enkelt!:) 


Kalorier idag: 
1474 kcal från mat
Protein: 99 g
Kolhydrater: 121 g
Fett: 64 g
776 kcal har jag förbränt genom träning



På väg till morgonens spinning! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar