onsdag 28 november 2012

Tillbaks efter långhelg!

Nu är vi hemma igen! Hade jag vetat att jag inte skulle komma åt internet så hade jag givetvis förberett er på det... Men vi var mitt i stan så jag hade inte en tanke på att det fanns risk för dålig uppkoppling. 

Vi hade en riktigt skön lång helg! Massa vänner, god mat och en hel del vin! 

Vi var på restaurang på fredagen, jag åt supergod anklever till förrätt och krabba med hovmästarsås till huvudrätt. Hann med en omgång ostron med. Jag tycker ostron är ok, inte sådär jättegott som vissa tycker. Jag tycker mest det smakar hav;) Lördag var det ännu mer fest med härlig amerikansk thanksgiving middag och klassisk brunch på söndagen... och sådär fortsatte dagarna! Mycket trevligt!:) 

Avslutade med största menyn från BurgerKing igårkväll... Haha, inte så spännande men just då var vi så hungriga och ingen orkade laga mat... 

Det lustaga är att när jag nu klev upp på vågen visade den 75,6 kg! 
Antingen ska jag gå på vin, lyx och hamburge-diet eller så är det resultat från de senaste månadernas kämpande som visar sig. 
 

 Fantastisk champagne! Rekommenderas! 



Ostron, det ser ju läckert ut iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar