tisdag 20 november 2012

Är det redan måndag igen!?

Inser precis att kl är över midnatt och att det faktiskt är tisdag!:) 
Fy tusan... det är mycket nu.... massa stress....
Förra veckan hann jag med 3 spinningpass och 1 löppass. Jag har börjat göra några magövningar direkt efter passet. Det tar inte mer än 10 minuter men känns verkligen som välinvesterad tid:)

  • Inför denna vecka ska jag köra löpträning x 3 timmar, mer kommer jag inte hinna. 
  • Angående maten måste jag sluta slarva, dvs mer protein färre snabba kolhydrater!
Vågen är inte min vän! 
Tror den har hakat upp sig eller ngt!;) Jag står fortfarande still i vikt. Vet ju att jag samlar vätska som en svamp, det är enda förklaringen jag ser. 

Jag skriver en mer detaljerad plan så fort jag hinner! 

Min man lagade thailändsk mat till oss i kväll! Så otroligt gått! Vi drabbades av akut solsemester längtan och planerar att åka och dyka i januari. Ingen bokat än, men det är minst sagt en "tränings-motivationshöjare"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar