fredag 30 november 2012

Kvällssnack

Lååång dag igen... och ingen löpning blev det, typiskt jag som längtade så! Hade någon timme över på eftermiddagen, som var tänkt till träning men en vän behövde stöd... och valet var och är ju självklart!

Min dag idag, får väl ungefär 0 av totalt 10 möjliga på spännande- / intressant-skalan:  

  • Upp innan kl 6 
  • På avdelningen, med kaffe o yoghurt i kroppen, redo!
  • Hem, käka, plugga
  • Vänprioritering, massa vändande på trista problem. Fann fantastisk lösning. Hoppas det hjälper!
  • Plugga
  • Mat 
  • Plugga
  • Blogga
  • Sova
Lite mysigt är det hemma trots stressen, mannen har fixat med vinterns första julskinka! Snuddar på julstämningen!


Ja, den ser inte riktigt lika läcker ut som den smakar...





Och för er som undrar... ja, havrekakorna är numera slut... 
Jag hinner inte hålla koll på kacl just nu. Ja det är en urdålig ursäkt. Det handlar enbart om prioriteringar. Jag ska försöka styra upp mig själv med kalorierna imorgon! Lovar... att försöka iaf! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar