söndag 4 november 2012

After Work-out

Idag har jag pluggat, segt kändes det. Det är så trist att behöva sitta inne en solig höstdag... men har ändå fått en hel del gjort. Känns helt galet att jag snart är klar med utbildningen. Det ska verkligen bli kul att börja jobba!

Har dessutom varit och tränat spinning, 50 minuters trampande blev det. Så jobbigt! Men uuuhaa så effektivt ur viktminskningssynpunkt!

Nu sitter jag och njuter av en mörk porter!!! 


Nää, skoja bara;) Det är Pepsi Max!

Hmm... så kan man ju å andra sidan fundera på hur sunt det är med lightläsk... men så länge det inte triggar igång sockercravings så skadar inte ett glas, så vitt jag vet. "Lagom-är-bäst-principen" är inte helt fel!

Jag tog förresten "förebilder" på mig själv i morse. Ska bli kul att se utvecklingen om några veckor... Lovar att publicera dem när läge och mod infinner sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar