fredag 16 november 2012

Chokladfrossa

Min man kom hem med.... jajajaja, helt rätt... Philadelphia-Marabou! Och jajajajaja, nu har jag smakat!;) Jag får erkänna att det inte tog många minuter innan jag hade en sked nere i burken! De har lyckats bevara smaken av philadelphia vilket jag verkligen uppskattar. Och det var en god chokladsmak, inte för söt, vilket jag också gillar... men när ska man använda den!? Jag är inte så förtjust i att ha choklad på mackor... antar att den enligt mig äts bäst direkt ur burken!;) 

Men jag kan lova att detta bara var början på chokladfrossan ikväll... 




 Vi har dessutom bakat chokladrutor som vi ska bjuda på på lördagens brunch! 





Bekännelse nummer två... det blev en hel del provsmakning från denna skål.. Försök hålla fingrarna borta från ljummen, trögflytande, nougat!!;) 



 De blev riktigt fina, tillslut. Skar dem i små rutor, perfekt storlek enligt mig! Det går att unna sig en, eller kanske till och med två till lördagsbrunchen! 



Tur att jag har tränat 75 min spinning idag! Tycker kroppen börjar kännas mer vältränad!:)


Hahaha... var ska jag klämma in kalorierna en dag som denna då!??
In: 2101 kcal
Ut: 551 kcal

Protein: 99 g
Kolhydrater: 175 g
Fett: 111 g




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar