onsdag 14 november 2012

Dagen som gick

Hur gick det för mig och yoggi mini idag då!?
Jag åt ju den "nya" yoggi mini till frukost i morse och jag måste säga att jag stod mig förvånansvärt bra på den! Trodde att jag skulle bli hungrig snabbare eftersom den är så kalorifattig. Men det blev jag inte. Heja yoggi mini!:)  

Hur blev det med pepsi special!?
Tyvärr hittade jag aldrig mer vettig information om effekterna. Det finns massor av forum och bloggar som skriver om läsken, men ingen har någon vetenskaplig grund att falla tillbaks på. Enligt mig är pepsi special, än slå länge, enbart kolsyrat hopp. Men jag ska hålla mig uppdaterad, och låta er veta om läget förändras!

Hur gick det med träningen och kalorierna idag!?
Jag är så nöjd över att jag lät kroppen vila igår. Jag hade riktigt mycket energi att ge på spinningpasset idag! Härlig känsla!


Dagens kallorikoll: 
In: 1185
Ut: ca 600

Protein: 113 g
Kolhydrater: 92 g
Fett: 37 g


 Torsdag är en perfekt dag att ta nya tag på! 
Så sluta grubbla, sluta tänk... Bara gör det du vill göra och
bli den du vill vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar