söndag 4 november 2012

Magträning och löpning

Sprang i princip till gymmet idag. Jag har ju lovat mig själv att träna en minst en timme, så exakt 60 min innan gymmet stängde stod jag på löpbandet! Rätt nöjd med det får jag säga!
Sprang mig riktigt trött i 20 min, på löpband i "backe", sedan blev det styrketräng med fokus på mage och rygg.

Jag har märkt att jag har svag magmuskulatur, jag får lätt ont i länden när tränar pump tex.
Så jag har gjort crunches och massor med olika varianter av plankan idag! Hoppas lite på träningsverk i magen imorgon:)

Åt omelett och sallad till kvällsmat, massa protein och få kalorier.
Sedan blev det plugg med Så Mycket Bättre i bakgrunden.
Bra dag!

                           Inte många på gymmet... kan det vara för att det är lördag kväll kanske!? 




                    Är helt slutkörd efter magträning, ni ser svettfläckarna på mattan framför mig!:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar