fredag 9 november 2012

Fredagsmys - skulle inte tro det

Så är det fredagkväll... igen! Veckorna går så fort. Är så glad över att jag gör denna kraftansträngning för min hälsa och att jag redan har börjat, nu är jag redan igång med träningen och jag äter bra mat. Omställningen har redan hunnit bli en vana! 

Jag har riktigt mycket att plugga så jag ska fortsätta med det nu, har bara tagit en mat- och bloggpaus. Min man är inte hemma ikväll, kanske lika bra det... jag lär inte vara ett så spännande sällskap som ni förstår! Att jag är själv och har mycket att göra har också påverkat mitt middagsval som består av två portioner broccolisoppa och en proteindrink. Jag dricker inte proteindrinkar så ofta men när jag gör det väljer jag One whey från Fitnessguru, helt enkelt för att jag tycker att de är godast och prisvärda. (Dvs, så nära milkshake du kan komma!;))



Proteindrink med smak av vanilj och skogsbär. 
Jordgub-vitchoklad är min favorit hittills. 




Dagens kalorirapport: 
Har ätit 1265 kcal idag*, 

Protein: 98 g
Kolhydrater: 94 g
Fett: 53 g

Tränat bort 660 kcal




Spinning med pulsklocka, en tidig men skön (efteråt) start på fredagen! 


*Kan hända att jag får i mig ett kvällsmellanmål till lite senare!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar