lördag 3 november 2012

Gårdagskvällen i bilder

                                 Fick på mig löpkläderna till slut och kom ut på min vanliga runda. 


Känner mig fortfarande lite rostig i kroppen efter en förkylning som inte riktigt ger med sig. 
Blev ett vanligt varv men i lugnare tempo...               

Nästan 800 kalorier lyckades jag  trots allt göra av med under löpningen, en buffert som jag behövde till kvällen, kan jag lova!

Svampsoppa på egenplockade kantareller!


                   Underbart! Medan soppan puttrade hann vi få i oss champagne och lite snacks.



Crème brûlée, gott men inte nyttigt. Dekorerade dem med färska hallon och blåbär efter att vi bränt sockret!




Vin, smågodis... 

                                        ... och mys framför öppna spisen fick avsluta kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar